reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jozef Petráš

Jozef Petráš

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prvé skúsenosti s protikorupčnými aktivitami, novinárčinou, prácou v médiách, definovaním a presadzovaním verejného záujmu som mal to šťastie získavať v porevolučných rokoch na výške. Som spoluautorom projektu Transparentné mesto, autorom ďalších protikorupčných projektov a aktivít. Pracoval som pre OSN, OBSE, UNDP, auditoval, prednášal, trénoval, školil a motivoval protikorupčných aktivistov, politikov a vlády po celom svete. Verím, že na Slovensku chceme tiež. Len naši politici to neberú zatiaľ dostatočne vážne. Zoznam autorových rubrík:  úsmevne :)Netransparentné prešľapykultúraOtvorená samosprávamédiábez komentárarozhovoryNezaradené

reklama

médiá

Výbuch rodinného domu v Martine - nešťastia v médiách

Jozef Petráš

Výbuch rodinného domu v Martine - nešťastia v médiách

Dnes ráno 2. júla 2007, približne o 6.10 hod ráno, v Martine na ulici Riečiny , silná explózia zničila rodinný dom. Podľa vyjadrenia jedného zo zasahujúcich hasičov, príčinou bol pravdepodobne plyn a trhavinu ako pôvod explózie zatiaľ vylučujú. Silný výbuch, ktorý otriasol rodinnými domami v niekoľkokilometrovom okruhu, ma rovnako ako mojich susedov dohnal k oknu, kde som v 200-250 metrovej vzdialenosti videl asi 150 metrov vysoký stĺpec materiálu klesajúceho k zemi a poletujúceho vzduchom. Okamžite som vytočil 112, aby som nahlásil výbuch neznámeho pôvodu. Linka bola obsadená a takmer po dvoch minútach to zdvihla operátorka, ktorá mi povedala, že udalosť je už nahlásená aj s adresou, ktorú dostala. Až vtedy som si uvedomil, ako blízko sa ohnisko explózie nachádza, pretože obyvateľov domu na adrese, ktorú 112-tka mala, poznám.

  • 5. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu