reklama

Martinský primátor Danko bude pravdepodobne čeliť vyšetrovaniu kvôli podozreniu z korupcie

Májové zastupiteľstvo v Martine sa začalo neočakávane. Poslanec Stanislav Thomka obvinil primátora Jána Danka z korupčného správania.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

“Pozval som Vás, aby sme, aby som Vám povedal nejaký ten môj návrh, ktorý súvisí s tou kabínkou na Martinské Hole, lebo mám úprimný záujem, aby sa tu čosi vybudovalo v tejto fáze, aby to nešlo v podstate niekde do stratena, lebo medzi ľuďmi je nálada pozitívna, medzi poslancami tak plus mínus na 50% a nerád by som to nechal na náhodu. Ja v podstate sme sa dohodli na nejakých postupoch čo sa Vás týka. Ak viete podporiť túto vec, ja v podstate nebudem otvárať Vašu pozíciu v Televízií Turiec, do, za tri a pol roka. Nebudem. Tak to zostane a nebudem sa tomuto ja viacej venovať. Boli nejaké informácie ale ja toto neotvorím a ani nedovolím, aby sa táto vec otvorila. Takže mám takúto ponuku.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

zdroj: www.nedamsakupit.sk

Viac o téme schvaľovania výstavby lanovky na Martinských holiach a tom čo sa pred májovým zastupiteľstvom dialo na úrade opisujem v tomto čerstvom blogu: Lanovka? Nie je obchvat to, čo nám v Martine chýba ako prvé?

Svoju minulosť má však aj poslanec Stanislav Thomka, ktorý bol netransparentne dosadený do funkcie konateľa mestskej televízie. Okrem iného sám za seba hlasoval. Za moju kritiku postupu mesta mi prišli tri predžalobné výzvy. Predžalobnú výzvu, ktorú mi poslalo mesto Martin ďalej neriešilo. Stanislav Thomka podal na mňa dve žaloby, jednu ako konateľ za televíziu a druhú ako jej konateľ a poslanec. Súdna spor trval tri roky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mal som to šťastie, že mi právnu pomoc poskytla Nadácia zastavme korupciu, za čo jej veľmi pekne ďakujem.

Upozornil som ta to v tomto blogu: Martinský transparentný puč

Tu je právoplatné rozhudnutie Krajského súdu v Žiline, ktorým žaloby zamietol.

A tu je video, kde vidieť, že martinskí poslanci objednávali v mestskej televízií pod vedením Stanislava Thomku príspevky ako pizzu.

Jozef Petráš

Jozef Petráš

Bloger 
  • Počet článkov:  48
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Prvé skúsenosti s protikorupčnými aktivitami, novinárčinou, prácou v médiách, definovaním a presadzovaním verejného záujmu som mal to šťastie získavať v porevolučných rokoch na výške. Som spoluautorom projektu Transparentné mesto, autorom ďalších protikorupčných projektov a aktivít. Pracoval som pre OSN, OBSE, UNDP, auditoval, prednášal, trénoval, školil a motivoval protikorupčných aktivistov, politikov a vlády po celom svete. Verím, že na Slovensku chceme tiež. Len naši politici to neberú zatiaľ dostatočne vážne. Zoznam autorových rubrík:  úsmevne :)Netransparentné prešľapykultúraOtvorená samosprávamédiábez komentárarozhovoryNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu